w passacie jest chyba miedzy przednimi fotelami :roll:
Intercooler i turbosprężarka - pytanie..
Zwiń
X
-
Intercooler i turbosprężarka - pytanie..
Witam, mam pytanie techniczne
Chodzi jak w temacie o intercooler FMIC. Słychać, że polecają od Iveco, a ja mam pytanie od jakiego Iveco!?! Chodzi o te ciągniki siodłowe czy te dostawcze?
I kolejne pytanie:
Czym się różni i czy można założyć turbinę od 2,5TDI o mocy np 150KM lub 180KM? Czym się to różni od 1.9TDI i czy można to razem złożyć?
Proszę o pomoc...
Pozdrawiam
Staszek
-
-
Re: Intercooler i turbosprężarka - pytanie..
Zamieszczone przez Staszek20vtWitam, mam pytanie techniczne
Chodzi jak w temacie o intercooler FMIC. Słychać, że polecają od Iveco, a ja mam pytanie od jakiego Iveco!?! Chodzi o te ciągniki siodłowe czy te dostawcze?
Zamieszczone przez Staszek20vtCzym się różni i czy można założyć turbinę od 2,5TDI o mocy np 150KM lub 180KM? Czym się to różni od 1.9TDI i czy można to razem złożyć?
Proszę o pomoc..."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Z Iveco Daily starszego modelu niz obecny, dokladniej kazdy z Iveco ktorego rozmiar pasuje.
Turbina z ARL jest z kolektorem, tak wiec nic nie trzeba zmieniac, a po dorobieniu kolektora do tej z 2,5TDI koszt wyjdzie i tak taki sam.
Chcesz zalozyc GT20, Twoja sprawa. Moim zdaniem ta suszarka nie nadaje sie do codziennej jazdy bo ma za duzego laga. Pamietaj tez, zeby ja napedzic bedziesz potrzebowal duzo spalin, a to oznacza duze wtryski i pompa 11mm. Na samym powietrzy niestety jezdzic sie nie da. Chyba, ze to juz masz.
Jezeli ARL komus zamalo zdecydowanie lepiej zalozyc hybryde. Ale to tylko moje zdanie."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Może ta oferta Was zainteresuje: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=67917116Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalMoże ta oferta Was zainteresuje: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=67917116
Chyba zeby zapodac ja do AGR lub wywalic instalacje podcisnienia."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalPurchawa, jak zmienie u siebie w (ASV) turbine na ARL , to musze wymienic kolektro i wydech? ile może dać mi to koni?
Poczytaj forum, bo o wszystkim pisalem juz wielokrotnie. I nawet w poscie wyzej! :?
Turbina z ARL jest razem z kolektorem wydechowym!
Mozna wymienic kolektor ssacy na ten z ARL (ja tak mam), ale nie jest to konieczne.
Wydechu zmieniac nie trzeba, a tylko dorobic flansze. I dorobic przejsciowke z szybkozlaczki do rury do IC.
Sama turbina wiele nie da, bo powietrzem silnik nie jest napedzany. Na seryjnych wtryskach i pompie nie liczylbym wiecej jak 150-155KM, ale na wiekszych wtryskach jest szansa i na 170."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Z Iveco Daily starszego modelu niz obecny, dokladniej kazdy z Iveco ktorego rozmiar pasuje.
Turbina z ARL jest z kolektorem, tak wiec nic nie trzeba zmieniac, a po dorobieniu kolektora do tej z 2,5TDI koszt wyjdzie i tak taki sam.
"Wtryski 230cc by Aligator, pompa 11mm, turbo ARL, kolektor ARL, wydech 2,5", FMIC - to jeszcze nie ten AGR na którego czekamy"
Na seryjnych wtryskach i pompie nie liczylbym wiecej jak 150-155KM, ale na wiekszych wtryskach jest szansa i na 170.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Staszek20vtA średnio po ile chodzą te turbinki i czy macie jakieś dobre źródło?
Cos by sie pewnie znalazlo...
Zamieszczone przez Staszek20vtTak z ciekawości, to jak możesz na PW jakie były koszty Twojego moda i ile więcej Ci pali (to żony pytanie )?
Co do spalania to na mocnych programach napewno wzrosnie, ale wszystko zalezy od ciezkosci prawej nogi. Moja w tej chwili pali sporo jak na TDI, bo pod 9l po miescie, ale to jest nadal duzo mniej niz 1,8T, a seryjne wciaga. I niedlugo bedzie wciagac i te mniej seryjne.
Zamieszczone przez Staszek20vtWłaśnie w coś takiego mierzę, 160-170KM przy niezbyt wysilonym układzie i w miarę bez strat na długowieczności... Da się tak?
I tak jak pisalem wczesniej przy tej mocy wsadzanie GT20 mija sie kompletnie z celem. Jakby robic ponad 200, to wtedy jeszcze tak, chociaz IMO hybryda jest lepszym rozwiazaniem. Sam do siebie bym ja zalozyl, gdyby nie ten lag."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
Komentarz